Simmat & Petra

Idag när jag hade vaknat och gjort mig iordning tog jag och Jossan en promenad i snöstormen för att simma. Blev 30 längder som jag hade tänkt mig och även lite bubbel i bubbelpoolen. Var väldigt skönt att komma dit mitt på dagen när det inte alls var mycket folk i poolen. Är det för mycket människor är det ingen roligt att simma för då blir det bra trångt och jobbigt.

Efter Sydpoolen gick vi förbi stan. Köpte mig ett par örrängen från ur & penn för 24.50 kr. Bra pris i min smak :) och sen vidare till Konsum för att handla med lite frukost och kattmat och vidare hem.

Var väl hemma ca 1 timme innan Petra ringde och jag tog med mig min stora resväska och åkte med henne till hennes mamma och sedan vidare hem till dem. Kom väl hem för ca 1 timme sedan. Fick passa på att umgås med henne idag för på Fredag flyger de till Thailand. Inte alls avundsjuk ;) Men jag får hoppas att Petra och Coffe får en väldigt varm och skön semester med mycket bad och sol. Själv ska jag hoppa i säng så man orkar med skolan imorgon. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0