Mölnbo & Kawsar

Blev kvar i Mölnbo i natt efter två inställda tåg. Väldigt irriterande om jag får säga. Inte för att jag har problem över att sova hos Anna och dom men att behöva gå ut i nästan 20 minusgrader 2 gånger fram och tillbaka och upptäcka att tåget är inställt. Pissiriterande helt enkelt. Men lyckades komma med 10.50 tåget idag så nu är jag hemma iaf :)

La mig och sov en timma på soffan när jag kom hem. Kände mig ganska trött. Vaknade till ett par gånger i natt av att Hampus grät. Stackarn som är sjuk. Vaknade iaf till runt kl 14 idag och kände mig piggare.

Har även umgåts med Kawsar idag. Lagade middag till oss båda. Vårullar med ris i tomat & basilika creme freiche med majs. Var väldigt gott tycker jag. Vi provade på Wii fit också. Kawsar i 4 minuter och jag i 44 :) Vart även en liten promenad då jag höll på så i hjäl mig men som tur var gick Kawsar framför mig så jag överlevde! En massa tjejsnack hann vi även med innan hon åkte hem. Tack Kawsar för en superdag :D





Kommentarer
Postat av: @nn@

Det va därför du aldrig hörde av dej..... Men haft bra da? När får ja komma te dej???? Jag e så glad har en datorn nu igen :D dags sova :D

2010-02-01 @ 01:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0