Min helg

I fredag var det skola igen. Drama var på schemat. Det är det sista som ska göras denna termin innan vårterminen drar igång. Vi ska sätta upp en dramaprodution till på Torsdag och min grupp har dans. Det vi kommit fram till är att vi ska göra en parodi på so you think you kan dance. Ska bli riktigt roligt att sätta igång och träna imrgon :)

Efter skolan åkte jag hem och åt lite lunch och städade lite och sen i väg med Kim för att plcoa ihop lite saker hemma hos honom och sedan vidare hem till mig. Han hjälpte mig att lägga in Sims 3 på datorn plus lite filmer och så. Fick även med mig wii fit från honom som jag ska få låna ett tag tills han vill ha tillbaka de.

Så när Kim gick så satt jag nog nästan hela kvällen och spelade Sims. Ganska roligt faktiskt när man inte har något att göra :D

Igår var det födelsedagsfirande för hela slanten. Först var det att åka hem till Mamma och Lasse och fira Linneas 11 årsdag med lite god middag. Hann inte vara där speciellt länge innan det bar iväg till Järna och hem till Anna för att fira hennes 27 årsdag. Var verkligen superroligt med lite god dricka och tilltugg plus spel och sällskap.
Kom inte hem förren 03.45 i natt. Tack Anna för en supertrevlig kväll.

 


 

 

 

Idag blir det att vara hemma och ta det lungt. Tänkte att jag skulle ta ett pass wii fit så man får röra på sig lite iaf. Sen blir det att plugga lite också. Ni får ha en fortsatt skön Söndag.


 


Kommentarer
Postat av: @nn@

Tack själv va super skoj :) tack för du kom <3

2010-01-10 @ 14:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0