Min helg

Nu funkar min dator igen :D Tack så mycket för hjälpen Kim och Lasse. Har verkligen saknat den. Man märker ganska fort hur beroende man är :/

Åter till min helg nu. I fredags efter fikat hemma hos Anna i Mölnbo tog vi alla tåget till Gnesta och gick runt där en sväg och sedan gick vi och fika igen eller ja den här gången vart det en smörgås. Efter Gnesta bar det hemåt. Glodde lite på ledt dance och annat på tv. Hade inte så mycket för mig så kvällen slutade med en ansiktsmaskt. var skönt. Ansiktet vart superlent efter. Får bli lite oftare :)



Igår åkte jag, Anna och Hampus först till Tumba och åt lunch. Tack Anna för maten om jag inte gjorde det igår. Sen vidare till Lekslottet i Tullinge. Hampus var helvild. Han sprang och hoppa runt och åkte i 2 timmar. Det var full rulle iaf. Man såg verkligen att han hade superkul, vilket jag och Anna också hade. Syns på bilderna som kommer här nere :) Efter lekslottet åkte vi tillbaka till Tumba centrum och kollade runt lite i affärerna. Var två par tjocka strumpbyxor. (svarta och grå) och sen vidare hem till mig och laga middag. Vart potatis, kyckling och beasås och champinjoner. Var gott. sen vart det hemfärd för Anna och Hampus. Tiden bara rusade förbi igår men Tack Anna och Hampus för en super dag :D



Idag vart det sovmorgon och sen en promenad ner till Sydpoolen och ett Latinopass. Träffade på Karima där som också skulle gå på passet. Roligt med lite saällskap :D Efter träningen mötte jag upp Kim och hämtade min dator som han haft hemma hos sig några dagar för att försöka sig på men inte lyckats och sen vidare hem till Mamma och Lasse så lasse skulle kunna ominstallera allt på datorn. vart även middag och blåsningen innan det bar hemåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0