Min helg

Igår hände det inte allt för mycket. Jag träffade Anna och Hampus på stan en sväng och gick och kolla runt lite i affärerna. Vi var inte kvar speciellt länge utan bara några timmar. Fanns inte så mycket att titta på. Har inte kommit så mycket nya kläder än i butikerna. Men vårkläderna kommer väl snart. Spännande att se om det kommer något snyggt till våren.

Efter stan åkte jag hem och åt och tog ett pass wii fit. Slutade med 50 minuter. Är väldigt tacksam att jag får ha det hemma hos mig till Kim vill ha tillbaka de :D Superbra när man inte har tid att ta sig ner till gymmet. På kvällen hände det inte alls mycket utan var bara hemma och tog det lungt. Superskönt!

Idag vart det en välbehövd sovmorgon. Så jag kan känna mig lite utvilad iaf. Åt lite frukost och gjorde mig iodning och tog en promenad ner till Sydpoolen för att testa ett lationo pass. Var superroligt men tyvärr såg jag inte så bra vad instruktören gjorde för att jag hamnade långt bak men ska göra ett nyy försök nästa vecka att komma lite längre fram.

Vart en promenad hem också, sen en dusch och lite middag och sen hem till Petra och Coffe.  De körde lite wii fit som jag tog med mig och jag satt och titta på. sen vart det film. Johan Falk på 4an. Var bra faktiskt.
Ja det var min helg helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0