Lugn och mysig nyårsafton!

Hela nyårsafton var väldigt lugn och skön. På dagen åkte vi förbi Annele och Mats nya hus och kollade på det. Såg väldigt fint och stort ut. Der blir nog bra det där :D

När vi kom hem därifrån så började vi att göra oss iordning för kvällen. Hugo tyckte mina diadem var väldigt spännande så han provade dem och gick runt med dem på huvudet och tyckte han var väldigt fin, och de var han också, sötnosen :)
                 

Efter jag hjälpt Annele med att locka hennes hår så satt jag igång och platta mitt och sminka mig medans Annele började med middagen och efterrätten. Maten var verkligen supergod. (fläskfile i rödvins marinad, matlagningsgrädde och vitlöksost med tagiatelle och annanaspaj med vaniljvisp) Till maten vart det lite gott vin. Supermysig middag.

Efter middagen gick vi ut och sköt lite raketer för att Hugo skulle kunna vara med. Han tyckte det var väldigt roligt och sa bara mer mer mer hela tiden. Så det var ju roligt att han tyckte det var roligt. Men kallt var det så vi gick in direkt efter och satt i soffan och titta lite på tv och drack lite mer vin och bara va.

Det var helt enkelt en väldigt lugn och stillsam nyårsafton. Jag och Annele fick ut och tittade på rakterna vid 00 slaget och efter det gick vi och la oss.  Kändes som att det var en alldels lagom dag. 
                 
                 
                 
                 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0