Isabelle

Idag har jag fått träffa lilla söta Isabelle för första gången :D Emelie och Isabelle kom och hämta upp mig på förmiddagen så åkte vi ut till Anna och Hampus och fikade och snacka lite skit. Säger bara vad liten hon var. En liten plutt. Har nog inte sett en sådan liten någon gång eller så har man glömt hur små dem varit men hon var verkligen superliten och söt!
                
                      
                

När Emelie och Isabelle åkte hemåt tog jag, Anna och Hampus bussen till Järna och handlade lite och kolla runt innan bussen gick tillbaka till Mölnbo igen. Anna satt igång med middagen och jag och Hampus lyssnade på musik och han dansade så fint. Hampus har blivit så stor. Han växer så det knakar. Lilla plutten.

Efter middagen som var väldigt god (kräftwok med nudlar) satt vi oss i soffan och snacka lite skit och Hampus somande in för kvällen. Sen kom Henke hem och lagade varma mackor med champinjonstuvning och så vart det att kolla på lets dance innan det bar hem för kvällen. Har varit en väldigt skön och lugn dag idag! Så tack alla för en trevlig dag :D
                

Kommentarer
Postat av: sussu

Va söt hon är lilla bebisen isabelle!!

2010-01-16 @ 22:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0