Hemma igen

Ja då har man kommit hem till Södertälje igen då. Har haft det riktigt bra hemma hos Annnele med familj men det är skönt att komma hem också. Att få sova i sin säng bland annat. Men det blir nog en ny tripp ner dit snart :)

När jag kom hem igår så hämtade Petra upp mig vid syd och sen bar det av på bio. Vi var och tittade på Avatar. Super bra fim. Rekomenderar den verkligen. Jag är ingen som brukar tycka om den typen av filmer men den här var verkligen super. Miljön, storyn allt. Så gå och se den!!



Efter bion vart det att åka hem med all packning. Katterna mina vart superlyckliga att se mig. Alltid roligt att vara omtyckt även fast det bara är katter den här gången ;)

Idag är det tvättstuga och plugga som gäller. Kanske en sväng till affären. Har inget hemma efter att ha varit borta men en hemma dag blir det iaf och pyssla med det som behövs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0