Fullt upp

Har inte blivit något bloggade de senaste dagarna. Har verkligen haft fullt upp med en massa saker. Har knappt hunnit sitta framför datorn heller.

I Tisdags vart det en hel pluggande eller ja nästan hela Tisdagen gick åt att plugga. Ända gången jag tog en paus var när jag åkte en sväng med Petra till stan och kolla en snabbis och förbi Kims lägenhet för att kolla in den med Petra. Annars var det bara en massa skrivande. Var inte klar förren kl 02.30 på natten. Men nu är den klar och inlämnad iaf.

Något annat som hände i Tisdags var att Emelie fick en liten flicka vid namn Isabell. Så söt. Än så länge har jag bara fått se henne på kort med tanke på att de fortfarande är kvar på BB men det blir nog snart när Emelie har energi för det. Grattis iaf till en supersöt liten tjej Emelie!


I går vart det att gå upp vid kl 9.00 efter inte allt för många timmars sömn för att göra sig i ordning och ta bussen ner till stationen och möta upp Camilla och Sofi för att åka och hälsa på Farmor. Vi gick runt lite på stan där hon bör och tittade lite i affärerna. Hittade något fint till Isabell som hon ska få sen när jag träffar dem. Hittade även en väst till mig själv som var svart med paljetter fram. Kanske inte låter så snyggt med tycker om den jättemycket. Har kollat på den länge men inte kommit fram till om jag kommer använda den när jag väl köper den men igår slog jag till och den kommer nog användas vid flera tillfällen. Efter stan gick vi hem till Farmor och tittade på film. Det blev baksmällan. Jätterolig film faktiskt. Har hört mycket bra om den men aldrig sett den innan. Sen vart det middag. Lax i ugn med pressad potatis och hollandesås med sallad. Mums säger jag bara. Farmors speciallitet. Bar väl hemmåt vid 19.00

                             

När jag väl kom hem till Södertälje igen hämtade Petra upp mig så åkte jag med hem till henne och coffe och kollade på film. Vi började med att titta på saw 6. Det var inte riktigt min film. Har inte sett de andra heller. Utan det blev en komedi till slut. Year one hette den. Var ganska bra faktiskt. Fick skratta en del. Efter filmen bar det hemåt. Var väl hemma ca 00.30. Men kom inte i säng förren vid 2.00.


Idag var första dagen på året i skolan. Heldag dessutom. Inte fullt så roligt kanske men var roligt att se alla efter ledighet och praktik. Vi hade även väldigt roligt i den grupp som jag hamnade i idag. Vi satt i hop en liten sketch eller hur det nu stavas?!?! Skrattade hela dagen. Nu är det bara en vecka kvar på höstterminen sen sätter vårterminen och min SISTA termin igång.


När jag kom hem från skolan så låg ett efterväntat paket innanför dörren. Min almenacka för årert som jag skickat efter från http://www.personligalmenacka.se Vart supernöjd med färger och innehåll. Tyckte det var en bra sida för då får man lägga in de som man själv tycker är viktigt att ha i en almenacka med färdigtryckta födlesedagar bland annat.

                              

Nu blir det att städa lite och plugga tror jag innan det blir en lugn kväll i soffan och sängen senare. Blir tidigare än i går iaf. Känner att jag behöver fler timmar än 4 per natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0