Föreställning

Har inte skrivit på några dagar nu men det har inte hänt allt för mycket nytt i mitt liv de senaste dagarna. I Tisdags var det skola och övning av våran dans hela dagen. Sen var jag bara hemma och tog de lugnt. Körde 30 på wii fit hann jag med också.

Igår var det skola och dans hela dagen. Vi hade ett kort break för att regestrera oss till vårterminen annars var det dansen som gällde. Öva sista gången innan dagens föreställning. Efter skolan åkte jag ner till Stan och träffade Amanda innan hon åker till USA 1 år för att jobba som au pair. Hon kommer säkert få det super där men lite tråkigt är det för oss här hemma som inte ska få se henne på så länge :(

Men nu åter till rubriken kanske. Idag är dagen då alla skulle spela upp sina slut produktioner. Har varit en superdag i skolan och alla har varit superduktiga. Det gick bra för min grupp med, visst jag var super nervös innan vi skulle börja men när de väl var igång så flöt allt på. Idag var det även sista dagen på höstterminen och denna klass. På Måndag börjar min sjunde och sista termin :) Kommer bli en tuff termin men får försöka tänka positivt och hålla igång för jag är ju ändå snart klar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0