Blev hemma idag

Meningen var att jag skulle till skolan idag men blev hemma i stället med en sovmorgon. Kände inte för att åka till skolan och sitta på en föreläsning och snora hela dagen. Hoppas verkligen att min förkylning vill ge sig snart. Orkar inte vara förkyld längre. (Har ont i näsan efter allt snytande).

Har iaf hunnit med en del här hemma. Har betalat alla räkningar. Skönt att få det gjort. Har pluggat en del och skickat iväg den till min lärare så hon har den imorgon när vi ska träffas. Nu har jag bara att öva på min berättardel som jag ska göra imorgon också. Får bli lite senare. Har regestrerat mig till C - uppsattsen. Försökt att hitta där jag ska regestrera mig till workshopen till på Fredag. Gick inte så bra. Får göra ett nytt försök lite senare.

Skulle vilja ta ett wii fit pass också. Vet att det inte är så bra när man är förkyld men får se hur det blir med det. Om jag har någon energi för det.

Nej nu ska jag försöka hitta den där länken så jag kan regestrera mig på ett förmiddagspass. Ha det så bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0