Vägning, Tandläkaren & tvättstugan

Ja idag efter jobbet har jag hunnit med en hel del inte så roliga saker. Som sagt var det typ 2 månader sen jag vägde mig och sen dess har jag varken räknat points eller brytt mig speciellt mycket vad jag ätit. Tappade glöden lite granna och vid flera tillfällen har jag sagt och tänkt att ta tag i det igen men det har inte hänt så var lika bra att gå dit och väga sig och få svart på vitt på det negativa resultatet. Ingen rolig syn men de gör iaf att jag nu känner att de får vara slut på all skit och att nästa vecka ska det vara ett minus på vågen.

Resultatet:
+ 3,6 kg
Sammanlagt:
- 30,4 kg

Ja sen dirket efter viktväktarna var de bara att springa vidare till tandläkaren. Ingen rolig sak de heller. Har inte varit där på flera år så var väl dags för de nu. Väl där så gick det ganska fort iaf med tanke på att det bara var undersökning och ja jag hade hål och inte bara ett tyvärr. Så blir återbesök i Januari igen. Har alltid haft lätt att få hål. Ja det blir väl ett par tusen innan detta är klart. Idag får jag vara glad över att det bara gick på 40 kr.  Hade innestående rabatter där så de drog av 600 kr så de tackar man och tar emot för! Man får helt enkelt se till den ljusa sidan.



Ja och nu är det tvättstudan som gäller. Inte heller någon favorit sysselsättning men ett måste. Skönt att få det gjort iaf så man har lite kläder att sätta på sig. Ja kanske inte den roligaste dagen men en massa måsten är avklarade så de känns bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0