Snöstorm

Planen var att blogga lite igår men de ville inte blogg.se. Var något fel på inloggningen hela kvällen så får bli nu istället.

Som nog alla vet så var de snöoväder hela dagen igår men ändå riktigt skönt ute med rätt kläder. Vi var ute och åkte stjärtlapp med alla barnen på förmiddagen och snacka om att de blåste snö i ansiktet på en när man åkte ner för backen. Såg ut som en snögubbe efter att varit ute och åkt. Efter jobbet åkte jag bara hem och höll mig inne och titta på tv och va. Hade ingen lust att göra något alls. Sov middag en timma också, vilket relaterade till att jag inte kunde sova igår kväll.



Idag är det middag med alla kollegorna. Ska bli riktigt trevligt att umgås lite utan alla barnen. Ska bara hoppa in i kläderna och slå in julklappen så är jag redo att åka.

Bjuder på en bild på mig själv från när hår och smink iaf är fixat.


Kommentarer
Postat av: @nn@

du visar plattarna ;) skojar fin bild på dig

2010-12-17 @ 22:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0