Mys med mamma

Igår efter jobbet åkte jag bara hem en sväng och hämtade lite saker och matade katterna mina och sen åkte jag hem till mamma och umgicks. Varken Camilla, Lasse och Linnea var hemma så blev lite mys med BARA mamma. Stannade och sov där också. Myspys!!



Idag efter jobbet har jag kämpat med att se till att få in ansökan om friskvårspeng i tid (sista dag imorgon) Jag är faktiskt inte ute i sista stund men fick tillbaka den av lönekontoret för att jag behövde komplettera med ett kontoutdrag för att visa att pengarna hade dragits från mitt konto men då stulade det till sig och de drogs från min systers konto som de gjorts innan (för att hon varit så snäll och betalt de till mig under utbildningen) men från och med den här månaden skulle betalningarna göras från mitt konto men nej nej så då skulle förklaringar in och min systers kontoutdrag och så. Hoppas att de nörjer sig nu. För kvinnan på Lönekontoret som jag pratade med igår var inte allt för trevlig i telefon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0