julfirande, stan och promenad

I Lördags blev det att träffa Farmor, Faster, Camilla och Mammas moster Marita på stan för att äta lite middag ihop ha lite julfirande eftersom vi inte träffas på Julafton. Vi gick till Ceasars för att äta och de blev en fläskfilepasta för min del och lite vin till. Till efterrätt blev det varm choklad/Mintu. Muma.



Efter middagen så åkte vi hem till Faster för att umgås lite mer och tittade på tv tillsammans och bara mös.




Efter åkte jag och Camilla vidare hem till hennes kompis för lite förfest och sedan vidare ut på Flamingo. Helt galet mycket folk ute. Gick knappt att röra sig eller dansa men en lång och rolig dag var det.



Söndagen spenderades först nere på stan med Anna, Hennes syster, syskonbarn, vän från London för lite fika och lunch och shopping för deras del, sen följde jag med hem till Anna och kollade på film och bara va. Fick även julklapp av Anna. En eyeliner, diadem, nagllack, örrhängen, brocsh. Tack snälla. Vart jätteglad!



Efter att ha sovit så dåligt inatt så blev det en powernap när jag kom hem från jobbet sen blev det en 2 timmar lång promenad med Lucia i vinterkvällen. Mysigt, var längesen vi sågs och vi har alltid massa att prata om när vi ses så får bli snart igen.


Ja vart ett långt inlägg men hunnit med en del de sista dagarna. Nu blir det strax duschen och sängen så man orkar med de sista 3 dagarna innan jul sen är jag ledig i 6 dagar ska bli skönt och träffa lite folk man inte sett på länge och kolla in Anna och Henkes lilla Justus måste hinnas med också!


Kommentarer
Postat av: @nn@

fina bilder men min gran måste du fota en annan vinkel :P HAHA

2010-12-20 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0