julafton!

Ja idag har det då varit julafton och den har spenderats hemma hos Mamma och Lasse. Med var även Camilla såklart och Morbror med Sambo Anki och 2 kusiner. Lasses Föräldar och Ankis Mamma. Blev att äta god julmat innan Kalle Anka började. Det är såklart ett måste på Julafton. Sen blev det julklappsutdelning. Eftersom vi inte har några småbarn med så agerade jag julklappsutdelare. Blev inte så mycket klappar för mig idag då jag fått några innan men en ny Dammsugare blev det iaf. Precis vad jag önskat mig faktiskt så det var bra. Tack snälla. Nu ska de dammugas här hemma men först ska jag få hem den. Hade ingen lust att ta hem den på bussen.

Titta in våran röda gran. Var den inte fin?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0