helgens roligheter

Denna Fredag var min tidiga Fredag så passade på att möta Kawsar och Anna på stan och kolla runt lite på stan. Bestämde mig även för att klippa rak lugg så de fick de bli. Känns fortfarande lite ovant men är ändå nöjd. Efter vi hittat de vi letat efter på stan åkte jag och Kawsar vidare till Gnesta för att umgås med Emelie och Isabelle. Emelie var även snäll so färgade håret på mig. Lite rödare den här gången men fortfarande inte samma färg i hela håret men de kommer väl efter ett par gånger till.



Lördagen började med en lång och välbehövlig sovmorgon och sedan blev det dags för att göra sig iordning och bege sig mot inflyttningsfest hemma hos Emelie och Markus i Gnesta. Säger bara vilken kväll. Man får som man förkännar kanske men fy vad dåligt jag mådde i slutet av kvällen. Inte bra men men superkväll var det iaf!




Söndagen blev det också att sova ut efter Lördagens festligheter. Mådde ändå bra med tanke på kvällen innan. De ända var att jag var lite skakig och hade lite hjärtklappningar men de är smällar man får ta här i livet. Åkte ner och träffade Emelie med Familj för lite lunch och sen åkte jag ut till Järna för att ha lite söndagsmys med Anna. Blev att kolla på tv och bara ta det lite lugnt. Skön avslutning på helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0