Full fart

Ja som sagt har de varit full fart i flera dagar nu. Har knappt varit hemma mer än att för att sova och sen iväg igen. Lördagen spenderades först med att gå hem till Faster och Thomas för lite fika med familjen. Hade först tänkt att gå ut men kände att jag inte orkade de utan åkte istället till Järna och Anna och glodde film och bara var. Kändes som ett bra beslut att vara ta de lungt.

Söndagen började tidigt då jag var nere på stan redan kl 10 och mötte upp Petra och hennes syster för att ta en titt på mellandags rean. Senare dök även Anna, Justus, Anna och Catrin upp. Hittade typ inget men blev iaf födelsedagspresent till Isabelle. Så fint :) Hoppas bara hennes mamma också tycker det! och en present till Justus också.

Efter att ha spenderat sex timmar på stan åkte jag upp till systers jobb för att vänta på att hon skulle sluta för att sen ta oss en långpromenad hem till dem. Där blev de filmmys och lyckades även somna en liten stund.

Idag har det varit Mölnbo hela dagen. Även Anna var med dit. Vi har umgåts och bara varit. Skönt. Är inte så ofta man hinner träffa dem när man jobbar hela veckorna och dem har småbarn hemma så får passa på nu när jag är ledig ett par dagar.


Kommentarer
Postat av: @nn@

bilden på hampus längt ner e väl då hampus har bull-krig med dig.. haha

2010-12-27 @ 22:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0