Dagen innan Julafton

Som sagt har jag ju varit hemma från jobbet på grund av magsjuka. Dagen kändes bättre vågade mig iaf ut. Hade inget val helt enkelt. Var tvungen att ta mig ut och införskaffa mig de sista julklapparna som jag inte hunnit köpa än. När jag ändå var nere på stan så träffade jag Anna, Henke, Hampus och deras senaste tillskott Justus för lite mat. Vilken liten plutt han var :)


Kvällen spenderades med pepparkaksbak och bingolotto med Petra och Coffe och ja jag vann en ny lott till dan innan nyår Woho!! Så får väl bli att spela då med helt enkelt. Vem vet jag kan ju bli miljönär då!! Jag och Petra bokade även biljetter till Rihanna i November nästa år. Ska bli riktigt roligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0