Början av veckan

Ja I Måndags då så var det lucia och det märktes hela dagen lång. Barnen på jobbet var uppe i varv och sprang runt i sina lucia kläder. Förmiddagen var det övning av sånger och vem och hur man skulle gå. Kl 15 kom alla föräldar för att titta. Alla barn var så duktiga. Efter var de fika med alla föräldar. En bra men intensiv dag på jobbet helt enkelt.

Efter jobbet åkte jag ner till stan och träffade Camilla och gick runt och tittade lite i butikerna med henne. Följde med henne hem sen. Lyckades äntligen uppdatera programvaran i mobilen. Hemma har de inte funkat. Nu ser allt helt anorlunda ut men de ska man väl lära sig också.

Igår var de bara jobb hela dagen. Hade stänging och kom inte därifrån förren strax efter 18. Hem och bara vara var de jag hann med. Kan behövas ibland också.

Idag träffade jag Petra och följde med henne när hon skulle köpa julklappar. Jag hittade även en som ska med till när vi ska ut och äta med jobbet på Fredag. Ett paket som börjar på K för 50 kr var de vi hade att gå på. Blir nog bra dedär.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0