Sydpoolen & Familjemys

Anna skulle övningsköra idag på förmiddagen så jag passade på att ta med mig Linnea och Hampus till sydpoolen då jag lovat att jag skulle passa honom under tiden. Har lovat Linnea sen i julas att vi skulle gå och bada så tänkte att det passade riktigt bra då hampus även älskar att bada. Lungt och skönt var det. Knappt några människor precis som man vill ha det.

Efter badet åkte Hampus hem och jag och Linnea gick och åt lunch och sen hem till Mamma och Lasse. Blev middag med fullt hus. Meningen var att det var grillning på menyn men vi tyckte det var lite kallt så får bli lite senare i vår. Var iaf supergod mat. Rostbiff, hasselback potatis och sås. Vi fick även ett påskägg var! Tack så mycket för de!

Innan det bar hem lyckades jag tappa min mobil i deras katts vattenskål som de har på toaletten. Den ramlade ur min ficka så nu vill den inte alls funka. Jag kan inte nå någon och ingen kan nå mig. Skitbra eller något. Irriternade om något. Får hoppas att jag kan få igång den i morgon eller något.

Skulle kommit bilder men eftersom jag fotat med mobilen idag så går det inte. Kanske kommer en annan dag om den vill funka igen. Godnatt och Glad påsk på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0