veckorna bara rusar förbi

Var meningen att jag skulle skriva ett inlägg igår men när jag väl tog mig tid till att sätta mig ner och göra de så var det stängt för att logga in så får skriva nu istället.

Tiden bara rusar iväg har jag kommit fram till. Redan v 44 nu. Snart är det julafton och Nyår och nytt år igen. Lite skrämmande faktiskt att tiden går så fort. Det ända som är bra med att tiden går så fort är att sommaren snart är tillbaka och jag får min lärarexamen och får börja jobba. Det är något som jag verkligen längtar till. Kan inte förklara hur mycket. Känner att jag är klar med att plugga och vill ut i arbetslivet och tjäna lite pengar.

Igår var det skola först. Satt med min grupp som vi ska redovisa med. Vi har under våran VFU period intervjuat barnen om vilka leksaker de tycker om att leka med och utifrån det har vi valt att inrikta oss på Barbie och Spiderman. Så det är vad vårat arbete ska handla om.

Efter skolan bar det hem för att äta lunch och packa träningsväskan och sen bege sig av till afrodansen. Igår var Karima och Kawsar med och dansa också. Roligt att de också tyckte det var roligt :D

Efter afrodansen vart det en lugn kväll hemma i soffan med tv tittande. Var väldigt skönt att bara vara och inte hålla på med massa saker utan bara ta det lungt.

Imorse vart det att möta upp Kawsar och bege sig ner till sydpoolen igen. Idag vart det att simma. Är så avslappnande och skönt plus att det är bra träning också som är en fördel :D Idag vart det 40 längder, bubblande i bubbelpoolen och bastu. Känns som att jag har fått en superstart på Tisdagen :D Tack kawsar för en trevlig förmiddag :D

Resultatet från Söndagens steg: 9596 steg.

Resultatet från gårdagens steg: 12238 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0