Vägning och träningskort

Så var det torsdag idag igen. Veckorna bara rusar iväg, men det var vägning idag igen. Känner mig jättenöjd med veckans resultat. Känns som att det bara flytit på hela tiden även fast det har blivit en hel del fusk, men jag är glad att det går neråt iaf :D

Veckans resultat:
- 1,8 kg
Samanlagt:
- 9,7 kg


Efter vägningen mötte jag upp min syster för att bege sig till sydpoolen och köpa träningskortet som hon lovat mig :) Tack så mycket. Nu kan jag träna hur mycket jag vill och känner för :D Det kommer användas flitigt.


Nu ska jag packa ihop tvätten och bege mig av till mamma och tvätta för här finns det ingen tvätt tid på över 2 veckor som passar mig.

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag vill också börja på viktväktarna, vad kostar det? :0 är seriös, du har fått as bra resultat, och om jag börjar gå med dig och simma mer samt hålla koll på det där så kankse jag också får det:)

2009-10-22 @ 16:21:36
URL: http://jossdiary.blogg.se/
Postat av: Mikaela

det billigaste är att vara månadsmedlem. Det kostar 350 kr i månaden så de drar i slutet av varje månad. Det är bara att säga till så kan du haka på.

2009-10-23 @ 00:02:16
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0