Träning och handling

Vaknade vid 12.30 idag. Jätteskönt att få sova i sin säng. Somna på en gång :) När jag vakna till liv blev det en snabb dusch och sen iväg och handla med Petra. Man får passa på när det är någon som ska åka och handla så man kan lifta med :) Även fast jag skulle åkt med iaf. Vart lite frukt, fil och lite nödvändligt hem.

Idag var det träning också. Afrodans som vanligt då :) Kan inte sluta att säga det men det är så roligt. Blir nästan roligare och roligare för varje gång :D Idag var Petra med och tränade med mig och Anna också. Roligt att hon tyckte om de.

Efter träningen så bar det av hem till Petra som lagade Middag till oss. Blev stuvade makaroner och hemlagade köttbullar. Var jättegott, det är ju inget som man äter speciellt ofta. Speciellt inte hemlagade köttbullar. Jag står då inte och tillagar det till mig själv.

Nu är jag hemma iaf och ganska skönt att koppla av lite innan det är dags för sängen. Det jag mötte när jag kom hem var en trasig blomkruka :( Tyvärr mina favorier. Är inte den första heller utan den trjede, så nu åtestår bara en. Finns inte att köpa längre heller. Muppkatter, men de är väl sånt man får räkna med när man har 2 katter.

Imorgon börjar min VFU också. Ska bli jätteroligt att komma till förskolan och träffa personal och barn. Ska bli spännande att se var de är för barn på avdelningen i höst. De jag hade i våras har blivit stora och börjat i förskoleklass. Är på en avdelning med 5 åringar. Är verkligen superkul att komma dit och slippa skolan ett tag. Jag är en sådan människa att jag tycker mycket bättre om att jobba än att plugga men ska man bli något i den här världen så har man inget val än att plugga några år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0