Torsdag igen

Var på vfun som vanligt idag och allt gick bra. Fick höra av en liten flicka idag som sa " Jag älskar dig fröken" Så söta. Hon har träffat mig 2 gånger och är inte äns på min avdelning men hon tycker det är väldigt roligt när jag läser för henne.

Efter vfun bar det av till Petra för lite mellis. Vart en risifrutti och rostad sörgås och att glo på tv. Kände mig skit trött idag men inte längre såklart bara för att det är dags för att sova strax, men det är ju som vanligt. Jag är otroligt kvällspigg tyvärr och väldigt morgontrött. Skulle vara bättre om de var tvättom kanske men men vad ska man göra? Efter middagen hemma hos Petra bar det av till hennes föräldar. Där glodde vi på mammas pojkar.

Nu är det hemma i soffan som gäller och hoppas på att jag ska börja känna mig trött snart så jag slipper vara allt för trött imorgon och orka med att jobba :D eller orka och orka, bara att ta sig upp och åka iväg helt enkelt. Skönt med helg imorgon!

Vart igen vägning idag. Hoppade det. Vet att det ändå inte hänt något på vågen pga helgens syndande med tjejmiddag, vin, drinkar m.m så men nya tag togs efter helgen så vi får se vad vågen säger nästa vecka istället.

Resultat från gårdagens steg: 6764 steg. Kom inte upp i så många steg igår. Blev ingen promenad men det blev simmning iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0