Sydpoolen, Idol

Idag bar det av till sydpoolen och äventyrsbadet med Linnea. Kände att det var allt för längesen vi gjorde något tillsammans så jag tänkte att vi skulle passa på och gå och bada lite nu när hon har höstlov och det gjorde nog alla andra i Södertälje med. Kändes som att man var en myra i en myrstack. Bara krylla av människor där men Linnea var nöjd att få bada lite och det gick ganska bra med tanke på alla där förutom att man fick en spark i ryggen lite då och då men sånt man får stå ut med ibland. Jag hann med att simma 20 längder också med tanke på att Linnea tröttna på att trängas och ville öva på att dyka så då passade jag på :D

Efter sydpoolen gick vi vidare till stan för att äta lunch. Var meningen att vi skulle äta där men fanns inget bord så vart stan istället men det gick bra det med. Linnea åt hamburgare och pommes och för mig blev det en god kycklingsallad.

Sen bar det av hem till mamma och Lasse för att göra iordning Linnea och hennes bästa kompis sara som skulle iväg på Hallowindisco. Linnea var spöke och Sara Djävul. För oss andra vart det att glo på Idol. Ganska skönt med en hemmakväll hemma hos mamma. Händer inte allt för ofta.

                   Här kommer bilder från dagen


 


Kommentarer
Postat av: @nn@

va söta bilder på barnen hehe.. hon va super fin spöke :)

2009-10-30 @ 23:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0