Sovmorgon, stan och middag

Idag vart det en skön sovmorgon. Fick sova till 11.15. Jätteskönt var det :) När jag väl vaknat till liv vart det att fixa iordning sig och ta en promenad ner till Stan för att Träffa Anna, Anna och Hampus. Anna och Jag gick iväg en sväng och inhandla en födelsedags present till Hampus. Tänk att han redan blir 1 år om en vecka och idag taigt sina första steg. Jättedukig!

Efter stan bar det iväg hem med Anna, Annele och alla barn hem till mig för lite middag. Gott var det efter att inte ätit någon lunch som jag nu är van med.


Sen ikväll bilr det tv tittande. Många premiärer på tv 5 ikväll. Ugly Betty och Desperate HouseWives. Vill se vad som händer i Desperatehousewives. Spännande avslutning i vår så det kan man verkligen inte missa idag.




Sist men inte minst, Resultatet från gårdagens steg: 11947 steg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0