Sjukling

Orkade inte skriva något igår. Kände mig inte alls bra. Var och tränade afrodans, kanske skulle hoppat det med tanke på hur jag mådde igår men det är sååå roligt så jag pallade mig dit iaf. Efter träningen låg jag bara i soffan och frös. Inte alls roligt men i dag mår jag iaf bättre men är förkyld och har hosta.

Meningen var att jag skulle till min VFU plats idag och gå och simma efter det men blev inget av det idag. Bättre att jag stannar hemma nu och blir frisk så jag kan träna på lördag. Afrodans :) De har börjat med 2 pass i veckan så tänkte att jag skulle börja gå på lördagar med. Lär ju inte bli varje lördag men de dagar jag är ledig ska jag försöka ta mig dit iaf.

Det blir bara att vara hemma idag. Petra kommer förbi en sväng och ska hjälpa mig att insallera min diskmaskin. Skönt ska det bli att slippa handdiska. Det är verkligen något som jag hatar att göra. Ursch så tråkigt.

Resultatet från Söndagsens steg: 4265 steg. Blev inte så många steg då. Var bara på kalas sen bara hemma och tog de lugnt så då kommer man inte upp i så många steg.

Resultatet från gårdagens steg: 11208 steg. Man märker så tydligt på resultaten med tanke på vad man gjort. Har man bara suttit hemma en hel dag så händer det inget alls. Det gäller att man är och jobbar under dagen och sen tränar eller tar en promenad för att komma upp i steg. Jag ska försöka göra en insats till att få stegen att vara lite jämnare dag för dag. Att dom dagarna jag inte är och tränar att jag ger mig ut på en promenad, fast på helgerna blir resultaten atomatiskt sämre eftersom man inte får de där stegen som man får när man är i skolan eller på VFUn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0