Sagorna

Sagorna som jag skulle lära in till skolan gick över förväntan. Ena hitta jag idag men de andra skrev jag ner lite snabbt innan jag drog iväg till skolan idag. Men det flöt på bra när jag skulle berätta dem och behövde inte använda mig av stödorden :D De andra var också väldigt duktiga och det var intressant att lyssna på sagor man inte hört förut. Det var en del av uppgiften.

Så nu kommer bara delen att jag antingen ska välja en saga som finns eller hitta på en egen och sen använda mig av material till den. Blir examination på det nästa fredag. Så det gäller att man hittar något snart så man kan börja skaffa material till det och sen blir det att öva så den verkligen sitter och så man kanske kan få in lite olika röster till karaktärerna och bra material är viktigt också. Men det sätter jag inte gång med idag.



Resultatet från gårdagens steg: 5484 steg. Inte bra. Men har kännt mig trött så det har inte blivit några promenader de senaste dagarna. Men imorgon är jag ledig så då är det bara att gå ut och ta sig en långpromenad. Känner att jag behöver det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0