Pissväder

Nu känns det som att hösten verkligen är här. Har sagt ett tag att jag längtat till hösten men har nog ångrat mig nu. Visst när solen är framme och man kan gå med en varm jacka och mössa och så är det mysigt men inte annars. Men man ska väl inte klaga med tanke på hur länge värmen har hållt i sig.

För övrig så var det barnbasar i Gnesta i morse. Massa människor var det. Så jag och Emelie tog alla barn med oss ut till lekparken i stället. Jag har ju igentligen inte något behov av en barnbasar eftersom jag inte har några barn men det kan ju vara roligt att bara strosa runt lite. Men vi gav upp ganska fort. Sen vart det lunch i Mölnbo och iväg till Ica Maxi.

Snart blir det middag. (Klyftpotatis, morätter och palsternacka i ugn med kycklingfile och beasås). Camilla kommer hit och äter också. Sen blir det att titta på Twilight. Annele har aldrig sett den. Så får vi se om hon tycker om den lika mycket som jag gör. Lär ju bli att glo på Körslaget kl 20 också. Ganska underhållande faktiskt.

Resultatet från gårdagens steg: 12757 steg.

Hoppas att ni får en bra Lördagskväll :D


Kommentarer
Postat av: amanda

den filmen känner jag igen ;)

2009-10-04 @ 22:04:12
URL: http://amandaholso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0