Petras och Christophers Lägenhet

Efter jag vaknat till liv idag vid 13.00 tog jag en promenad mot grusåsen för att möta upp Annele och barnen för att sen gå hem till min mamma och mata deras katt. Mamma och dem är i Prag. "Vill också".

Sen bar det av till peras och coffes nya lägenhet som de flytta in i efter många veckors slit. Säger bara en sak vart supersnyggt. Jag skulle lungt ta den med en gång. Vill också ha en nyrenoverad lägenhet men bor man i Telgebostäder lägenheter så får man inte de helt enkelt. Men här kommer ett collage från deras lägenhet. Coffe vart inte med på någon bild då han inte var hemma när jag fotta.




Nu på kvällen har jag och Annele och barnen bara varit hemma och tagit det lungt. Väldigt skönt, inte för att jag känner mig bakis eller så men känner mig trött och seg i kroppen. Inte van att dricka eller så. Händer ju inte allt för ofta om man säger så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0