Övernattning

Efter att Petra varit här i går kväll och installerat och fixat min disktmakin (TACK SÅ MYCKET FÖR HJÄLPEN) bar det av till mamma för att sova. Hon vågar inte sova själv i huset och Camilla skulle inte sova hemma. Mammas gubbe är borta i jobb hela veckan så det var bara för mig att sova där. Både mamma och Camilla är lika mörkrädda. Förstår inte var de är rädda för men? Vad gör man, man ställer ju upp på familjen om de inte vågar, men kanske dags att försöka börja vänja av sig med de :D

Börjar känna mig bättre nu iaf. Fortfarande förklyld och hosta men känner mig inte lika tung i huvudet längre så det är skönt, men blir nog hemma imorgon med så jag inte smittar barnen på min VFU plats. Fredag måste jag dit sjuk eller inte spelar ingen roll. Är sista dagen där och har en hel del kvar att göra innan jag ska till skolan på måndag.

Resultatet av gårdagens steg: 4356 steg. Vart inte så många steg igår men var sjuk så det blev inte så mycket rörelse igår.

Nej nu ska jag gå och tömma min diskmaskin.

Kommentarer
Postat av: @nn@

va det denna dag vi sågs???

2009-10-23 @ 00:03:44
Postat av: Mikaela

jo det var det nog



2009-10-23 @ 22:03:08
URL: http://mickilele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0