Middag och utekväll

Igår vart det först middag hemma hos mig. Vi hade firande av Anna som blivit 25 år och Annele som blir 24 år snart. Det vart fläskfile med tagiatelle och champinjoner och till efterätt vart det blåbär och jordgubbs paj med vaniljvisp. Det var mycket gott. Vart lite vin också :D Jättemysigt, det händer ju inte allt för ofta att alla samlas och äter middag och gårr ut nu för tiden så ja väldigt roligt var det.

Sen bar det av till Hamnmagasinet. Lite dött med människor men vi hade roligt iaf. Har inte varit där på över 2 år tror jag så lite annorlunda var det. Men vi dansa och drack goda drinkar och hade det superbra!

Tack alla för en supertrevlig kväll igår. Det måste vi göra om oftare tycker jag :D

Här kommer ett collage från gårdagen.




Vart inget räknande av steg igår. Kände inte för att ha på mig den när jag skulle ut så därför redovisas inget resultat av steg idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0