Helgen

Efter afrodansen igår vart det hem och äta lite lunch. Tog det lungt ett par timmar. Ganska skönt att bra sitta på soffan och hänga ibland. Väntade in min syssling som skulle komma på fika. Så vart det inte. Hon kom hit en snabbis med sin mamma, moster och mormor och de hade ingen ro att stanna så vart bara en snabbis.

Annele ringde så vart att ta en promenad till hennes mamma och hälsa på. Man får passa på medans de nu är i Södertälje igen. Vart körslaget och en massa snack. Var väldigt trevligt :D

Imorse vid kl 10 låg jag i sängen och sov. Jätteskönt till Anna ringer och säger att jag ska följa med henne på Barnbasar. Hade lovat att jag skulle med henne dit om hon ville dit men bad henne medela mig om det igår men nej nej, var bara att gå upp och äta frukost och göra sig iordning och ge sig iväg. På barnbasaren var det miljoner människor. Alla puttades och hade sig. Blev för mycket så vi vart inte långvariga där inne utan vi begav oss till stan istället och glodde lite i affärerna.

Sen bar det av hem till Annas mamma för lite middag och umgås med Annele och barnen och sedan vidare till Petra och titta på Ensam mamma söker.

Så haft en fullspäckad men väldigt bra helg. Tyvärr går tiden lite väl fort bara. Hade velat ha några dagar till på helgerna och några färre skoldagar men kan man ju glömma helt enkelt.

Imogron är det skola iaf efter 2 veckors VFU. Blir grupparbete så blir nog ganska skönt och förhoppningsvis tar det inte hela dagen men det får tiden utvisa imorgon.

Här kommer några bilder från helgen. Barnens mammor ville inte vara med på kort därför är det bara jag och barnen som är med på bilderna.





Resultatet från gårdagens steg: 13714 steg.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0