full fart hela dagen

Blev att gå upp tidigt idag. Redan kl 6.30 för att vi skulle ta oss ner för att möta Anneles lillasyster på stationen. Sen bar det av till Hilkka för att äta lunch. Kände mig lite trött så la mig för att sova lite i fotöljen. Var väldigt skönt tills Hugo inte tyckte att jag skulle sova längre och väckte mig genom att slå en gris mellan bena på mig ^^

Efter Besöket bar det av med en långpromenad till Moraberg. Gick förbi Camilla på jobbet och snacka lite skit och sen vidare till lekparken. Sen vart det att gå hem och äta lite middag. Anna ringde och bjöd över oss alla på fika så det vart en tur till lilla Mölnbo också. Var väl hemma vid strax innan 20. Sen vart det att glo på Bonde söker fru.

Resultatet från gårdagens steg: 6977 steg. Resultaten skiftar verkligen från dag till dag. Även om man har varit på en långpromenad flera dagar i rad så kan resultatet bli sig olikt. Kan ju bero på att de dagar jag är ledig från skolan så kommer man inte upp i så många steg utöver den promenaden.

Ja imorgon är det vägning igen då. Vi får se hur det går. Var inte och vägde mig förra veckan på grund av att jag var i skolan så sent. Har inte varit så skötsam de senaste 2 veckorna. Maten har funkat bra och så men har blivit lite skit på kvällarna när jag och Annele suttit här hemma. Inte varje dag men fler gånger än vad det ska vara. Blir lättare sen när jag blir själv här igen. Inte för att jag skyller på Annele men alltid lättare när man är själv och inte behöver bli frestad av att någon annan sitter och smaskar i sig ;) Så det är bara att ta nya tag och hoppas på det bästa imorgon. Ingen mening att ge upp för lite motgång. För ner ska jag och förhoppningsvis har jag uppnått - 20 kg när mamma och Lasse ska gifta sig i Maj. Men det ska jag klara om jag bara lägger manken till. Återkommer imogon med resultatet.

Godnatt allihopa och dröm söta drömmar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0