Fredagsmys

Vart ingen Vfu idag. Försov mig, vaknade inte förren kl 10. Kände att det inte var någon mening att åka iväg då. Kan ju bero på att jag hade jättesvårt att sova inatt. Låg och funderade över min ekonomi. Känns så jävla hemskt, så fort man får in pengarna på kontot så dras allt nästan och sen är man fattig resten av månaden. Så jobbigt :S Kan inte säga hur många nätter jag legat sömnlös på nätterna under min studietid och funderat kring min ekonomi men nu är det ändå nerräkning på fattiga månader. Vill börja jobba nu.

Men åter till idag. När jag väl kom upp ur sängen och gjort mig iordning så bar det av ner till stationen och möta Anna för att åka upp till moraberg och handla lite schampo och sånt hem. Tänkte att jag skulle vara lite sparsam och inhandla de på Öb och Rusta. Jag sparade väl några kronor iaf.

När jag kom hem var det bara att packa upp lite snabbt och sen packa träningsväska och möta upp Jossan för att gå och ta en simtur. Jätteskönt var det. Känns väldigt fridfullt och avslappnande att simma. Vart 20 längder. Min plan från början var 25 men tiden rann iväg och vi ville försöka hinna hem till Idol.

Väl hemma så vart det lite middag och Idol och poppcorn med Jossan. Mysigt. Nu har hon gått hem. Så det blir bara lungt nu. Känns som att det varit en bra fredag helt enkelt :D





Resultatet från gårdagens steg: 8522 steg.


Tänkte bara avsluta med att säga. Tänker på er Anna och Annele. Hoppas allt går så bra som det nu kan göra med tanke på omständingheterna i Finland, Jag finns här ifall det är något.


Kommentarer
Postat av: @nn@

ser ut som ghost.... ;) kram

2009-10-24 @ 00:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0