Drama och Aerobics

Dagen började med att jag sov lite väl länge så vart 15 min försenad till skolan. Känns inte så roligt när alla sitter där inne och lyssnar på läraren så kommer man själv inspringande och stör men de gick bra iaf. Vi har fått till uppgift till på fredag att sätta upp en såpopera så imorgon blir det att öva med gruppen för fulla muggar. Gjorde desamma i våras. Är verkligen jätteroligt att spela men även att titta på de andra grupperna och se vad de hittat på.

Vart inte så sent i skolan idag så hann hem ett tag innan träningen, vart att sitta i soffan och driva lite bara men var skönt. Kände mig verkligen dötrött efter skolan idag. Mycket att ta in.

Mötte upp Kawsar för att bege oss ner till sydpoolen och möta upp Karima. Var dags för ett aerobics pass. Säger bara hur svårt som helts. Har kört det massor av gånger på Friskis och svettis men detta är något helt annant. Känns som att man inte har någon kordinationsförmåga för fem öre när man står där och språket som instruktören använder sig av och bara knäpper med fingrarna hjälper inte alls. Steg dit och hepp och allt vad hon sa. För att komma in i de där krävs nog ett par gånger. Bara att kämpa på och prova fler gånger.

Imorgon är det vägning också. Får se vad det blir för resultat av de. De senaste 2 gångerna har jag ju vägt mig var 14 dag och då blivit högt resultat och jag brukar även väga mig kl 12 i vanliga fall imorgon blir de senare eftersom man har skola. så då kommer man hinna få ner mer mat i magen också. Men men vi får se imorgon vad vågen säger.

Godnatt på er och hoppas ni får en skön Onsdagskväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0