Vattengympa

Idag provade jag och Camilla på ett pass vattengympa. Var roligt att prova något nytt. Visst jag och Camilla var väl minst 40 år yngre än de andra men funka bra iaf.Tycker det är så bra på sydpoolen eftersom det finns så mycket att välja på.

Innan passet passade vi på att simma lite. Vart 10 längder och sen vart bubblande i bubbelpoolen. Jätteskönt :D Men nu blir det vila från träningen iaf 2 dagar. För det första hinner jag inte de eftersom det är massor i skolan och så men så har jag tränat i 5 dagar i streck nu. hade en vilodag och sen 3 dagar till. Så nu ska jag låta kroppen vila lite så jag kan ta i ordentligt nästa gång. Kände idag när jag simma att kroppen är lite mör.

Resultatet från gårdagens steg: 12347 steg.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0