Vägning

Ja idag var det vägning igen då. Var väldigt intresserad av att se om de skulle ge ett bättre resultat av att jag skrev upp vad jag åt varje dag och de gjorde det så det kommer jag verkligen se till att göra nu vaje dag även om det skulle vara så att man överstiger pointsen någon gång.

Veckans resultat:
- 1,7 kg
Sammanlagt:
-13,2 kg


Efter viktväktarna vart det att möta upp Karima och ge sig iväg för ett pass step up. Idag var det även vikter med. Är super roligt även fast jag kanske inte får till och orkar allt :D

 

 

 


Kommentarer
Postat av: @nn@

VA duktig du e frågan e om ja ska skriva in mej på de där oxå ??

2009-11-19 @ 21:53:31
Postat av: jossan

jag ska väga mig hos mamma imorgon och se om det hänt något tyvärr tror jag att nog troligen gått upp ett hekto men man kan alltid önska motsatsen. :)

2009-11-19 @ 23:38:54
URL: http://jossdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0