Skolan och simmat

Dagen började med skolan. Har haft redovisning igår och idag. Min grupp redovisade igår, grick bra så det känns väldigt skönt. Idag har vi suttit och lyssnat på de andra grupperna. Varit på intressanta dagar i skolan. Redovisningarna har handlat om barns mediavanor i olika kategorier som, Tv, fim, tv spel  mm.

Efter skolan bar det av en snabbis hem för att äta lite middag och packa träningsväskan för att ta en promenad ner till sydpoolen och simma. Var skönt att få komma och simma. Är väldigt avslappnande. Slutade med 26 längder. Sen var det simhoppträning så då var det dags att gå och duscha och bege sig hemåt.

Vart en sväng förbi affären innan. Köpte en citrus som jag fått som tips att jag ska använda mig av i blomkrukan för att få katterna att låta blomman var. Så ska prova det och hoppas på det bästa.

Nu är det Idol och en lugn hemmakväll som gäller.

Hoppas ni får en trevlig fredagskväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0