Skola och afrodans

Dagen började när väckarklockan ringde kl 06.30. Ville inte alls gå upp men hade inte så mycket till val utan det var bara att kliva upp och äta frukost och göra sig redo för att bege sig till skolan.

Det var gruppmöte idag för att få ihop texten till vårat arbete kring leksaker. Gick bra och texten är klar nu så det känns väldigt skönt så på Onsdag blir det att sätta ihop powerpointen och pjäsen som vi ska ha i början av redovisningen.

När vi var klara med arbetet åkte jag hem och åt lite lunch och tog de lungt ett par timmar innan det bar av för att möta upp min kära syster och vidare till sydpoolen för ett pass av afrodans. Camilla köpte också träningskort idag så nu har jag en till person att träna med :D Alltid roligare att träna tillsammans med någon även fast det funkar superbra själv också. Camilla tyckte att afrodansen var rolig så det känns kul. Då har man någon att gå på fler pass med. Lördagarna har jag gått själv på, kan vara ganska skönt det med men som jag nämnde innan så är det alltid trevligt med sällskap :D

Efter träningen så bar det hem och laga middag. Vart potatis med fläskkottlet, sås och majs. Var väldigt gott och väldigt förvånadsvärt när det gäller mig. Brukar bli väldigt lättlagade måltider när jag lagar mat. Är så tråkigt att laga mat till sig själv dag in och dag ut så lite roligt att lyxa till det ibland.

Resultatet från gårdagens steg: 5293 steg.

Nu blir det att glo lite på tv innan det blir dags för sängen som det brukar bli för mig på kvällarna.

Godnatt allihopa.

                               


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0