Simma & Plugga

Idag vart det att sova till 11.30. Var jätteskönt. Har verkligen tagit det lungt i helgen. Har varit helt underbart att ladda krafterna så man orkar med en till vecka på min praktik.

Vart en simtur med Jossan. Blev 20 längder innan det vart allt för mycket ungar i poolen som var i vägen. Vart lite bubblande i bubbelpoolen också.

Nu blir det att plugga lite. Ska planera upp mitt tema arbete som jag ska jobba med under praktiken med barnen. Ämnet blir "JAG" och "VÄNSKAP". Så jag ska leta fram lite lekar, sånger m.m. Får hoppas att barnen lycker det är roligt och intressant också.

Sen är mina planer att jag ska kolla in Paradise hotel som börjar på TV6 idag kl 22. Kan ju vara spännande att se vad det är för muppar som ställt upp den här gången.

Resultatet från gårdagens steg: 7744 steg.

Nej nu ska jag sätta igång med pluggandet. Ha en fortsatt skön Söndagskväll!

 


Kommentarer
Postat av: @nn@

:) låter toppen :)

2009-11-15 @ 17:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0