Seg Tisdag.

Ja idag har jag varit på min praktik som alla andra dagarl. Tiden flyter på väldigt fort. Hinner knappt komma dit innan det är dags att gå hem. Har börjat lite smått med mitt tema arbete men inte lika lätt att få tid att göra mina uppgifter som jag fått de andra terminerna, kan ju kanske bero på att de sammarbetar med en till avdlening och har mycket inplanerat men vad ska jag göra?? jag måste ju göra vissa saker för att bli godkänd. Har tjatat i 1 ½ vecka nu på min handledare att vi ska åka ner till biblioteket med barnen för att låna några böcker om kroppen men det händer ju inget. Får nog ta och göra det själv men vitsen var ju igentligen att barnen skulle få en liten utflykt på samma gång. Händer ju inte allt för ofta att de får komma iväg dit. Hade gärna åkt själv med några men som Lärarstudent får man inte ha hand om barnen själv enligt någon regel så ska försöka tjata en sista gång imorgon annars åker jag till biblioteket själv när jag slutat. Nej nog pratat om de.

Snart ska jag iväg och möta upp Karima och Kawsar för ett pass Step up. Ska bli spännande att testa de. Har aldrig provat det innan så. Igår var det ju Afrodans och de gick bra som vanligt. Instruktören myste till det lite med att släcka ner i lokalen och bara ha tända ljus och musik. Vart en väldigt skön stämmning.

Resultatet från Söndagens steg: 4447 steg.
Resultatet från gårdagens steg: 15779 steg.


Nej nu ska jag packa väskan och dra iväg men ha en fortsatt skön Tisdagskväll.

Kommentarer
Postat av: @nn@

Du e duktig mikkis :) stolt vän :) kram

2009-11-17 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0