Mammamys

Ikväll blir det att sova hos mamma. Lasse är borta i jobb så får passa på att ha lite egen tid med mamma min. Mamma lagade middag. (kebabkött, ris och grönsaker) sen har det mest blivit att glo på tv tillsammans. Riktigt mysigt faktiskt.

Har även passat på att låna tvättstugan här när jag ändå ska sova här med tanke på min tvättstuga där hemma. Skönt att få tvättat här så mycket som möjligt så man slipper sringa upp och ut så mycket på Söndag när jag har tvättstuga.

Här kommer en bild på mamma och mig från ikväll. 

                        Resultatet från gårdagens steg: 4897 steg. Blev inte så många steg igår. Kan bero på att jag var ledig igår plus att jag befann mig i badhuset i över 2 timmar utan min stegräknare.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0