Lyckades

Ja idag gjorde jag mitt sista försök för att få med min handledare till biblioteket med några barn och jag lyckades faktiskt. Jag, min handledare och fyra barn åkte bussen ner och lånade massa böcker om kroppen men även barnböcker som barnen fick välja så nu blir det till att läsa för barnen vilket är väldigt roligt om man har en rolig bok att läsa, vilket vi inte har på förskolan för de har hört dem miljoner gånger och jag har läst de miljoner gånger. Nu ska jag bara hitta en film eller något liknande som handlar om kroppen eller vänskap som jag kan visa för barnen :D


Resultatet från gårdagens steg: 12081 steg.

Kommentarer
Postat av: Jessica Örnberg

Hej, ett tips på en film om kroppen är "en cellsam historia" Jag tyckte den var jättebra när jag var liten. Jag såg att den fanns på CDON men den borde kanske även finnas någon annanstans cell-samhistoria-box_%286_disc%29-618679" rel="nofollow">http://cdon.se/film/encell-samhistoria-box_(6_disc)-618679



Hoppas att du tycker den är bra.

2009-11-19 @ 08:11:30
Postat av: @nn@

hon hittade två roliga böcker vi brukar prata om de om kvällarna nu man skrattar så man gråter floder ASG

2009-11-19 @ 21:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0