LÖRDAG :D

Min dag började med att jag mötte upp en kollega från min praktikplats och gav oss iväg till sydpoolen för Afrodans och gymmet. Hon hade aldrig testat och ville prova. Den vanliga instruktören har ryggskott så var vikarie idag. Säger bara. Roligare än vanligt. Kan bero på att det är en helt annan variant. Alla har ju sin egen stil och upplägg som de använder men måste faktiskt säga att jag föredrar vikariens även fst jag tycker det är superroligt med den ordinare också.

Efter sydpoolen tog jag och kollegan en fika och lite vandande i butikerna. Sen vart det att åka hem och vänta på att jag skulle träffa Petra och Kawsar.

Planen var att vi skulle hem till Petra och dricka lite vin och umgås men Petras syster ringde och frågade ifall vi ville ha 3 biljetter till Takida på Hovet. Då kunde vi inte göra mycket mer än att tacka ja. Vem tackar inte ja till en gratis konsert?!?! Inte för att Takida är mina favoriter med de var en superkonsert :) Petras systerson som fått biljetterna i födelsedagspresent har åkt på magsjuka så de var tvugna att ställa in så då fick vi dem.

Här kommer bilder från Hovet. Jag har inte världens bästa kamera så bilderna är inte sådär super. Men blev några iaf.

                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0