Helgens händelser

Lördagen började med ett pass afrodans. Var inte alls pigg på det först men när jag väl kom dit och passet var avklarat kändes det jätteskönt. Efter passet bar det hem att äta lunch och sminka sig och göra sig iordning för att bege sig till min fasters sambos födelsedagskalas.

Födelsedagskalaset var jättetrevligt med middag (kalkorn, haeelbacks potatis och gräddsås) och efterätt (hemlagad äppelpaj och vaniljsås) och trevligt sällskap. Farmor och Yngve var där. Thomas dotter, sambo och dotter, Jag och Camilla och faster och Thomas såklart. Var en väldigt mysig kväll.

Efter födelsedagsfesten bar det av till Crocs in där min syssling och mammas kusin väntade. De ringde och frågade ifall jag ville komma ut en sväng så då tänkte jag att jag skulle passa på att göra det. Går så sällan ut så var väldigt roligt. Väl ute träffade jag även Pappa och Bitte. Var en väldigt lyckad kväll helt enkelt.


                 


                 




Idag vart det en väldigt lång sovmorgon. Vaknade kl 14.15. Var jätteskönt att få sova ut idag även fast det känns som att man sovit bort halva dagen. Meningen var att jag bara skulle sitta hemma idag och plugga och ta det lungt men så blev det inte. Jossan ringde och fråga om jag ville följa med och simma. Sa först nej eftersom min tanke var att vara hemma men efter att jag pluggat klart vart det en sväng ner till sydpoolen och simma iaf. Vart 20 längder. Var väldigt skönt faktiskt. Vaknade till liv kändes det som.

Efter simningen tog jag och jossan bussen till Willys och handlade lite. Sen kom Stefan och hämtade oss. Väldigt skönt så man slapp att ta bussen runt hela Södertälje.

Nu blir det en väldigt lugn Tv kväll innan det blir dags för sängen.

Resultatet från Fredagens steg: 6578 steg.

Resultat från gårdagens steg: 12872 steg.



Kommentarer
Postat av: @nn@

låter som en trevlig kväll :)

2009-11-01 @ 21:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0