Gymmet & Tjejkväll

Efter praktiken idag bar det av för att möta upp Camilla och ta sig till sydpoolen för att utforska deras gym. Vi tyckte att det var dags för de nu. Vi har ju tränat i snart 2 månader eller fick ju mitt kort för några veckor sen men intressant att se vad de hade för utbud. Vi började med att testa crosstrainern. Säger bara en sak. Jag är verkligen otränad. Lyckades väl få till 10 min på den iaf :) sen vart det att prova deras roddmaskin och cyckla lite. Hann inte med så mycket mer för min kära syster hade superbråttom till Globen för att gå på Pinks konsert. Så då bar det hemåt för mig. Hann inte mer än innanför dörren innan Petra ringde och frågade om jag ville titta förbi och det ville jag :)

Hemma hos Petra vart det grillad kyckling och potatissallad. Efter maten satt jag igång och färga och slinga håret på Petra. Vart mycket fint. Medan färgen satt i så målade hon fransk manikyr på mig. Vart mycket nöjd.

Kan inte mycket mer än säga att det känns som att det har varit en väldigt lyckad dag :D

Resultat från gårdagens steg: 15875 steg.


Nej nu är det dags för sängen. Godnatt allihopa.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0