Gymmet & Petra

Lika trött i morse som jag varit varje morgon den här veckan. Vart 20 minuter sen till praktiken men de sa inget. de är väl vana att de händer i bland :/

Vart en promenad till skolan med barnen idag. De brukar besöka skolgården 1 gång i veckan för att barnen ska känna sig hemma när de ska börja i skolan nästa höst. Blev lite memory spel och kurragömma också. Något barnen har börjat med när jag ska gå hem är att blockera dörren där mina ytterkläder är och försöka ta mina skor så jag inte ska kunna gå hem. Måste vara posititvt menat iaf :D

Efter praktiken träffade jag Kawsar och gick till sydpoolen för att träna på gymmet. Vart att gå på gåbandet, cyckla, rodmaskin och lite arm maskiner. Vi var väl där 1,5 timme. Var skönt.

Efter gymmet mötte jag upp Petra och följde med henne hem för att umgås och snacka lite skit. Petra färgade även håret på mig så nu är jag inte rödhårig längre utan brunt vart de. ( bild kommer senare) Känns lite ovant men ändå skönt.

Resultat från gårdagens steg: 7318 steg.

Nej nu väntar sängen på mig. Godnatt allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0