Dagen började med en seg Mikaela

Var lika seg idag när jag vakna. Kan bero på att jag inte kunde somna igår kväll. Låg bara och rulla runt, tog väl runt 2 timmar innan jag äntligen somnade.


Somnade på väg till praktiken på bussen. Helt död kändes det som men kom igång ganska fort när alla barnen satt igång och föra liv :) Dagen rullade på fort som vanligt.


Efter praktiken bar det hem för att packa ihop träningsväskan och möta upp Anna och Hampus på stan. Vart en liten rundtur innan det var dags att möta Henke och lämna över Hampus för att sen möta upp Kawsar och bege sig till sydpoolen och vattengympa. Kändes verkligen skönt att få träna idag. Känner mig redan piggare. Vi hann med att simma 10 längder innan det blev dags för dusch och bege sig hemåt.

Nu är det Desperate Housewives och tv:n som gäller.


Resultatet från gårdagens steg: 4751 steg.

Ha en fortsatt skön Tisdagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0